Investigación sobre la imagen que de la situación del país y su profesión poseen los ejecutivos de Mercadeo y Ventas de la ciudad de Cali
Main Article Content
Investigación sobre la imagen que de la situación del país y de su profesión poseen los ejecutivos de Mercadeo y Ventas de la ciudad de Cali.
de los Rios, H., & Villegas, F. (1983). Investigación sobre la imagen que de la situación del país y su profesión poseen los ejecutivos de Mercadeo y Ventas de la ciudad de Cali. Cuadernos De Administración, 6(8), 61–72. https://doi.org/10.25100/cdea.v6i8.325
Similar Articles
- Carlos Javier Ayala-Regalado, Satisfaction in Business Relationships Between Companies and Dark Side Behaviour: A Literature Review , Cuadernos de Administración: Vol. 39 No. 77 (2023)
- Maria G. Morales-González, Jannett Ayup-González, Pilar A. Huerta-Zavala, Sustainability marketing strategies of companies in Mexico , Cuadernos de Administración: Vol. 38 No. 72 (2022)
- Diana Marcela Betancur, Katerine Montoya Castañeda, Juan Fernando Tavera-Mesías, Correlational study of the factors that influence in the recommendation and loyalty of patients of aesthetic medicine Medellín Colombia, 2014 , Cuadernos de Administración: Vol. 33 No. 58 (2017)
- Ma. Cruz Lozano Ramirez, Tacit knowledge about internal marketing in health care institutions , Cuadernos de Administración: Vol. 38 No. 72 (2022)
- María Alejandra Maya-Restrepo, Jorge Iván Pérez-Rave, Favián González-Echavarría, Systematic literature review on customer analytics capabilities , Cuadernos de Administración: Vol. 40 No. 79 (2024)
- Mauricio Losada-Otálora, Iván D. Sánchez, The role of social media in the creation of brand experiences , Cuadernos de Administración: Vol. 34 No. 61 (2018)
- William Rodrigo Avendaño Castro, Henry Orlando Luna Pereira, Gerson Rueda Vera, Visual neuromarketing strategies in two shopping malls in the city of Cúcuta, Colombia , Cuadernos de Administración: Vol. 37 No. 71 (2021)
- Pablo C. Farías Nazel, Marketing Strategies Used by Chilean Enterprises to Increase customer lifetime value , Cuadernos de Administración: Vol. 30 No. 51 (2014)
- William R. Avendaño Castro, Luisa S. Paz Montes, Gerson Rueda Vera, Auditory Stimuli in Neuro-marketing Practices; Case: Unicentro Shopping Mall in Cúcuta, Colombia , Cuadernos de Administración: Vol. 31 No. 53 (2015)
- Alexander Varon Sandoval, Theoretical constructs to address, via research, problems among marketing, production, and logistics in colombian companies , Cuadernos de Administración: Vol. 29 No. 49 (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.