Investigación sobre la imagen que de la situación del país y su profesión poseen los ejecutivos de Mercadeo y Ventas de la ciudad de Cali
Main Article Content
Investigación sobre la imagen que de la situación del país y de su profesión poseen los ejecutivos de Mercadeo y Ventas de la ciudad de Cali.
de los Rios, H., & Villegas, F. (1983). Investigación sobre la imagen que de la situación del país y su profesión poseen los ejecutivos de Mercadeo y Ventas de la ciudad de Cali. Cuadernos De Administración, 6(8), 61–72. https://doi.org/10.25100/cdea.v6i8.325
Similar Articles
- Claudia Gómez Ramírez, The Contribution of Enrique Luque to Marketing in Colombia , Cuadernos de Administración: Vol. 25 No. 42 (2009)
- María Alejandra Maya Restrepo, Jorge Iván Pérez Rave, Design and psychometric validation of a Customer Analytics Capabilities (CAC) scale: empirical evidence in Colombian organizations , Cuadernos de Administración: Vol. 40 No. 78 (2024)
- Ricardo A. Vega Rodríguez, Sandra P Rojas Berrio, The impact of market orientation on the financial performance of MSMES (micro, small and medium enterprises) in Bogotá , Cuadernos de Administración: Vol. 27 No. 46 (2011)
- Francisca C. Encinas Orozco, Judith Cavazos Arroyo, Students’ loyalty in higher education: the roles of affective commitment, service co-creation and engagement , Cuadernos de Administración: Vol. 33 No. 57 (2017)
- Manuela Gutierrez-Leefmans, Christopher Patrick Holland, SME Platforms as Business Models: A User-Centric Activity-System Approach , Cuadernos de Administración: Vol. 35 No. 64 (2019)
- Fernando Robles, kety Lourdes Jauregui, International markets entry strategy determinants: an exploratory study in Peru , Cuadernos de Administración: Vol. 33 No. 59 (2017)
- José López Sánchez, María Leticia Santos Vijande, Juan Trespalacios Gutiérrez, Consequences of organizational learning in commercial business relationships , Cuadernos de Administración: Vol. 27 No. 45 (2011)
- Juan Gabriel Vanegas, Jorge Anibal Restrepo, Gilly Andrea Barros, Gisella Agudelo Moreno, Service quality in Medellin hotels using perceptual maps , Cuadernos de Administración: Vol. 34 No. 60 (2018)
- Nathalie Peña García, Perceived Value and Trust as Antecedents of the Intention to Purchase On-line: the Colombian Case , Cuadernos de Administración: Vol. 30 No. 51 (2014)
- Daniel Antonio Herrera González, Sustainable segmentation for ecological personal hygiene products in the hard discount format , Cuadernos de Administración: Vol. 37 No. 71 (2021)
You may also start an advanced similarity search for this article.